Известие

Collapse
No announcement yet.

Климатроник на 156 1.8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Климатроник на 156 1.8 ТС

    Значи имам следния проблем. Според майсторите перката ми не включвала на 2-ра степен когато налягането в системата на климатика достигнела некфо си там нялагане- а трябвало щот оня ден когато беше 25 градуса в системата на климатика налягането беше 26 Атм. а не трябвало да надвишава 16-18. И сега въпроса е от какво може да е и има ли 2-ра степен изобщо тая перка или тия ме правят на луд. Щото историята е следната. Отивам аз един ден да ги питам що ми вие компресора - те оо лагер.. викам ок сваляй - сменяй. Свалиха компресора гледаха го и викат о-о-о и семеринка неква била заминала викам сменяй и нея смениха те заредиха с фреон и тръгвам аз доволен и след един час работа оп пак започна да вие. Звъня на оня вика я докарай. Карам я вика ми начи сигурно е некакъф аксиален луфт (и аз не разбрах къде точно) свалиха пак компресора натегнаха некфа гайка дето държи оста на компресора. И викат сеа сичко треа да е точно. Тръгвам аз и стана студено и не съм го пускал около седмица ама оня ден пускам пак и след 10-ина мин пак почна да вие. Отивам там и оня мери високо - ниско и на високото на компресора показа 26 атм. Решика че ми е мръсен радиатора - чистиха го там кво го правиха и след 1 час пак почна да вие. Сега последно решиха, че перката не включва 2-ра степен и не може да охлади радиатора и да падне налягането на фреона. А интересното е, че като го пръскат с пароструйка доакто работи спира да вие (щот са охлажало нормално).

    Та сега питанката ми е дали е възможно това всичкото ... или проблема е на друго място ("майсторлето") и да ходя да си взема половината пари от тоя дет съм му ги дал и да си търся друг майстор.
    Alfa Romeo Stelvio 2.0T
    Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

  • #2
    сеа дали 156 има втора степен на вентилатора на климатика ненам(но така като чето написаното от теб колега започвам да си мисля, че трябва да има), обаче е напълно възможно да вдига високо налягане ако фреона не кондензира както трее и щи изключва от пресостат високо
    ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
    ALFA ROMEO 33 1.5 TI

    Comment


    • #3
      имаш 2ра степен на перката, друго незнам
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Ама проблема е точно в това ... че не изключва И сега се питам дали да им вярвам на тия и да сменят тоя датчик за налягане или да търся други.
        Alfa Romeo Stelvio 2.0T
        Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

        Comment


        • #5
          ако не ти изключва, може датчика за високото налягане да неработи, ако работи би трябвало да изключи, този датчик е точно за това предпазва компресора от прекомерно повишаване на налягането, същия такъв датчик го има и за ниско налягане, който изключва компресора при спад на налягането под нормалното

          п.п. не визирам конкретно 156, говоря чисто хладилничарски
          ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
          ALFA ROMEO 33 1.5 TI

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Kostadin
            ако не ти изключва, може датчика за високото налягане да неработи, ако работи би трябвало да изключи, този датчик е точно за това предпазва компресора от прекомерно повишаване на налягането, същия такъв датчик го има и за ниско налягане, който изключва компресора при спад на налягането под нормалното

            п.п. не визирам конкретно 156, говоря чисто хладилничарски
            Дори и така си много прав
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #7
              Амиии такова .. тоя датчик на високото какви пари е Също така дали това е датчика който включва степените на перката. Или си има друг за тази цел.



              И ъ-ъ-ъ такова епера не баца...
              Alfa Romeo Stelvio 2.0T
              Toyota RAV4.4 2.2 D-CAT

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DeX
                Амиии такова .. тоя датчик на високото какви пари е Също така дали това е датчика който включва степените на перката. Или си има друг за тази цел.



                И ъ-ъ-ъ такова епера не баца...
                от хладилна гледна точка, този и другия датчик за ниското са само защити, а това което пуска вентилатора и регулира оборотите му, поне при нас е пресостат с фиксирано налягане, но при колите най-вероятно ползват регулатор обороти...това е едно нещо което в зависимост от налягането в кондензатора регулира оборотите на вентилатора, при по-високо налягане повече обороти и обратно при по-ниско налягане по-малко обороти, но пак казвам не съм сигурен дали и при 156 е така.
                ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
                ALFA ROMEO 33 1.5 TI

                Comment

                Working...
                X